Nagovor direktorja Turistične agencije Palma in predsednika Združenja turističnih agencij Slovenije

Dragi sopotniki pod Palmo,

če kdaj, moramo zdaj skupaj ohraniti SVETLO TOČKO, vsaj v mislih. Vidimo, da nas lahko nekaj popolnoma ustavi in priveže na dom. A vemo, da smo v tem skupaj. Slovenija in svet dihata z več sočutja, sodelovanja in solidarnosti. Vseeno se te dni počutimo negotovo, na koronavirus res nismo bili pripravljeni. Zato je misel na oddih v tem času lahko vsaj drobna svetla točka.

Naj bo vaša svetla točka simbolična ali konkretna, saj ste mnogi svoje počitnice in potovanja rezervirali vnaprej in se jim ne bi radi odpovedali, verjemite, da bomo skupaj premagali te trenutke.

Palmovci v tem času izboljšujemo svojo podporo, prilagajamo vaše rezervacije, zagotavljamo 100 % varnost vseh vplačil, vas spodbujamo k upanju in zaupanju v rezervacije, ki so časovno oddaljene, da ohranjamo pri življenju VAŠE SVETLE TOČKE. Tako si bodo lahko po epidemiji hitreje opomogle in vas hitreje dvignile, saj prav oddih najmočneje prispeva k zmanjšanju stresa in okrepitvi dobrega počutja.

Naš prvi slogan je bil: Palma. In svet se vas dotakne. Nismo si mislili, da bomo 30 let pod Palmo začeli globalno povezani s koronavirusom. A nihče nam ne more vzeti tega, kar nas povezuje že od prej – vseh doživetij in nasmehov, ki so se nas dotaknili, vseh mest in trgov, vseh obal in plaž, vseh vasi na koncu sveta, kjer smo začutili nekaj prvinskega, vseh ritmov in glasov, ki so zavibrirali tja do srca.

Danes naj nam vse te izkušnje pomagajo, da ostanemo pozitivni in mirni. Čeprav smo doma, nas lahko NAŠE SVETLE TOČKE navdajajo s pozitivno energijo. Na potovanjih najbolje spoznamo sebe in hkrati razvijemo močnejši čut za druge. Predvsem pa nas potovanja povezujejo in preprosto osrečujejo. Toliko lepega smo doživeli skupaj in toliko še bomo. Ohranimo skupaj NAŠE SVETLE TOČKE POD PALMO. Vedno in četudi na daljavo nam bodo vlivale optimizem, moč in zdravje.

Direktor Matej Knaus in vaši Palmovci

ARHIVA – Posebno obvestilo – COVID 19

Cenjeni gostje,

Počasi se vračajo številne aktivnosti, ki so bile za nekaj časa popolnoma onemogočene. Prihajajo prve sprostitve, vzpodbudne novice, ki vsem veliko pomenijo. Kar se tiče turizma je pred nami še vedno veliko izzivov. Palmovci ostajamo optimistični in trdno zavezani k naši obljubi, da bomo za vas naredili prav vse, da nam boste zaupali še naprej.

Radi bi se vam zahvali za razumevanje in zaupanje, ki ste ga pokazali v tem izjemno zahtevnem času. Neizogibne in izredne okoliščine ob izbruhu epidemije in pandemije še vedno predstavljajo objektivno nezmožnost realizacije potovanj in počitnic, zato jih do vključno 30. junija 2020 prestavljamo/odpovedujemo. O vseh morebitnih spremembah vas bomo sproti obveščali.

Sprejeto je bilo veliko interventnih ukrepov za zajezitev epidemije COVID-19 in omilitev posledic, tako za državljane kot gospodarstvo in v sklopu tega tudi za turistično dejavnost. Dne 30.04. je bila potrjena dopolnitev interventnega zakona ZIUZEOP-A, ki v členu 101.a potrjuje tudi izdajo vrednotnic. Glede na potrjeno zakonodajo smo tako pričeli z izdajo vrednotnic za prejeta vplačila. Ukrep izdaje vrednotnice velja za vsa paketna potovanja/počitnice, ki niso bila izpolnjena in izvedena zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin vse od njihovega nastanka, organizator pa je TA PALMA.
Dodatno interventni zakon razbremeni vašo odločitev, saj boste prejeto vrednotnico lahko vnovčili v 24 mesecih od izdaje za ponovno izbrano paketno potovanje, katerega organizator bo TA PALMA. V kolikor po 24 mesecih ne boste izkoristili prejete vrednotnice, boste v 14 dnevih po preteku podali zahtevek izdajatelju in vrnili vam bomo celoten znesek, na katerega se vrednotnica glasi, v roku 14 dni po prejetem zahtevku.
V kolikor ponujeno vrednotnico za organizirano paketno potovanje/letovanje katerega organizator je TA PALMA zavrnete, smo vam dolžni vrniti vplačana sredstva za potovanje v 12 mesecih po razglasitvi prenehanja pandemije/epidemije.
https://www.gov.si/novice/2020-05-04-odpoved-turisticnih-aranzmajev-zaradi-epidemije-covid-19-vrednotnice/

V nadaljevanju smo pripravili skupek dodatnih pojasnil, ki se nanašajo na paketna potovanja, katerih organizator je TA Palma, na paketna potovanja in povezane paketne storitve drugih organizatorjev ter seveda na samostojne potovalne storitve (npr. letalska vozovnica, samo hotelska nastanitev itd.). Za vsa dodatna pojasnila vam bomo še vedno na voljo preko naše spletne agencije palmizaupam30@palma.si ali na dežurnem telefonu 082 80 9000 od ponedeljka do petka med 08. in 19.00 uro.

Vsi v TA Palma, podjetju s 30-letno tradicijo in stabilnim poslovanjem, ostajamo optimistični, ostajamo kreativni, saj se zavedamo, da četudi smo v tem trenutku vsi bolj ali manj v virtualnem svetu, bo vendarle slej ali prej napočil trenutek, ko bomo vonjali, tipali in srkali vase nove potovalne dogodivščine.

Odgovori na najpogostejša vprašanja:

Imamo rezervirano paketno potovanje/počitnice z odhodom do 30. junija 2020, odgovorni organizator je turistična agencija Palma. Kaj lahko pričakujemo?

V primeru, ko smo organizator paketnega potovanja/počitnic v TA Palma, smo glede na vsa priporočila sprejeli odločitev, da paketna potovanja/počitnice ne bodo izvedena. Ta odločitev je po eni strani rezultat izrednih razmer, ki jih je sprejela vlada RS in predstavljajo objektivno nezmožnost realizacije potovanj/počitnic. Poleg tega so bili sprejeti podobni ukrepi na skoraj vseh destinacijah, saj lahko le na takšen način skupaj omejimo širjenje koronavirusa. Pričeli smo z obveščanjem, pri čemer boste prioritetno obveščeni gostje z zgodnejšimi termini odhodov. V tem času smo uredili nadomestna potovanja/počitnice. Tako boste lahko svojo že izbrano izletniško ali počitniško destinacijo vseeno obiskali, le z zamikom in ko se trenutna situacija umiri. Na naši spletni strani www.palma.si boste tako našli vsa potovanja ali počitnice za obdobje do 31.12.2021. Vsak dan sproti dodajamo še dodatne produkte. Verjamemo, da je misel in želja po potovanjih v teh dneh še kako prisotna, saj bomo vsi potrebovali počitniške odklope.

Kaj prestavitev pomeni glede našega plačila, v kolikor paketno potovanje/počitnice z odhodom do 30. junija 2020 ne bodo izvedene?

Vaše paketno potovanje/počitnice ne bo izvedeno zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin. Da pa boste popolnoma zavarovani, boste v višini zneska, ki ste ga za paketno potovanje vplačali, prejeli dobroimetje/vrednotnico, ki jo boste uporabili za kasnejši termin potovanja/počitnic. Brez hitenja boste razmislili in izbrali termin ter vnovčili dobroimetje/vrednotnice vse do 30.6.2022. Prijavo boste naredili ponovno in to v obdobju, ki bo za vas najbolj primerno. Vrednotnico lahko vnovčite v 24 mesecih od izdaje za ponovno izbrano paketno potovanje, katerega organizator je TA PALMA. V kolikor po 24 mesecih ne boste izkoristili prejete vrednotnice, nam boste v 14 dnevih po preteku podali zahtevek in vrnili vam bomo celoten znesek, na katerega se vrednotnica glasi.

Ali je dobroimetje/vrednotnica zakonsko sprejeta?

Dne 30.04. je bila potrjena dopolnitev interventnega zakona ZIUZEOP-A, ki v členu 101.a potrjuje tudi izdajo vrednotnic. Glede na potrjeno zakonodajo smo tako pričeli z izdajo vrednotnic za prejeta vplačila. Ukrep izdaje vrednotnice velja za vsa paketna potovanja/počitnice, ki niso bila izpolnjena in izvedena zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin vse od njihovega nastanka, organizator pa je TA PALMA.

Imamo rezervirane počitnice/potovanje z datumom odhoda v obdobju do 30. junija 2020, vendar nismo dobili vašega obvestila. Kaj lahko storimo?

V takšnem primeru se vam iskreno opravičujemo, vendar je prišlo do nenamerne napake, saj delamo v omejenem obsegu. Lahko se obrnete na našo virtualno pisarno palmizaupam30@palma.si ali na dežurni telefonu 082 80 9000 od ponedeljka do petka med 08. in 19.00 uro. Takoj bomo uredili vse potrebno.

Naše počitnice/potovanje, kjer je organizator TA Palma, imamo rezervirane po 30. juniju 2020. Kaj lahko pričakujemo?

  • Vsekakor svetujemo, da s svojo odločitvijo počakate, saj bomo vse razmere skrbno spremljali in vedno zagovarjali v prvi vrsti varna in kvalitetno izpeljana potovanja ali počitnice. Zaradi velikega obsega dela s preusmeritvami do 30. junija 2020, se bomo vašim vprašanjem lahko posvetili šele po 1. juniju 2020, ko bomo tudi mi prejeli dodatne napotke in navodila. Vaše sporočilo, v kolikor ga boste poslali na palmizaupam30@palma.si, bo sicer zabeleženo, vendar lahko odgovore pričakujete po 1. juniju 2020. Najlepše se vam zahvaljujemo za razumevanje, veliko nam pomeni.

  • V kolikor želite svoj aranžma odpovedati že sedaj, zaradi izrednih razmer COVID-19, vaše potovanje/počitnice pa so rezervirane za odhode po 30. juniju 2020, vas razumemo. Vašo odpoved bomo obravnavali po odpovedni lestvici Palminih splošnih in posebnih pogojev, pri čemer bomo zadržali odstotek po odpovedni lestvici; v primeru, da je bil nakup določenih storitev v okviru vašega potovanja označen kot nakup nepovratne storitve, vam bomo primorani zaračunati tudi takšen strošek, dodatno pa še stroške prijavnine, strošek zavarovanja v primeru odpovedi, stroške morebitnih vizumov in podobno. Za razliko vam bomo prav tako izdali dobroimetje/vrednotnico. Žal naknadno statusa vaše predhodne odpovedi ne bo možno spreminjati..

Prav zaradi tega še enkrat svetujemo in naprošamo, da z odpovedmi počakate. Zagotavljamo, da bomo pri organizaciji potovanj in počitnic vedno poskrbeli najprej za varnost in udobje vseh naših potnikov. Če je vaša odločitev dokončna in želite svoje potovanje preusmeriti/odpovedati, nam to sporočite na palmizaupam30@palma.si.

Kaj lahko naredimo, če imam pri turistični agenciji Palma vplačan aranžma, vendar odgovorni organizator ni TA Palma (drugi organizatorji) ali imamo vplačano samo rezervacijo hotelske nastanitve (Slovenija in Hrvaška) ali rezervacijo križarjenja?

Za vse aranžmaje, kjer nastopamo kot posrednik ali pa je rezervirana samo hotelska nastanitev ali križarjenje, še vedno velja, da vas bomo sproti obveščali o statusu in usmeritvah, ki nam ga posreduje organizator potovanja oziroma ponudnik nastanitve ali ladjar. Večina organizatorjev v EU ter drugi ponudniki storitev v ali izven Slovenije bodo v prihodnjih dneh ravnali tako, kot so do sedaj ravnale letalske družbe, ladjarji in organizatorji turističnih storitev v Italiji, Nemčiji, na Nizozemskem ter v Švici, ki so izdali dobroimetja in tako zaščitili interes potnikov. Nekateri organizatorji potovanj so sprejeli tudi izredne ukrepe in do določenega datuma nudijo brezplačno prestavitev termina ali zamenjavo vašega aranžmaja, po pogojih posrednika oziroma ponudnika nastanitve. Ker se stanje nenehno spreminja, vas prosimo, da vaš zahtevek posredujete palmizaupam30@palma.si, da ga lahko posredujemo odgovornemu organizatorju ali ponudniku nastanitve. O vsem vas bomo obveščali tudi sami, takoj ko dobimo ustrezna navodila s strani odgovornega organizatorja ali izvajalca storitve.

Kaj lahko naredim s kupljeno letalsko vozovnico, ki je bila je bila izdana pred obdobjem epidemije in je sedaj preklicana, let odpovedan, potovanje onemogočeno?

Tako kot do sedaj, bomo tudi tokrat skrbno preverili stanje in možnosti glede zamenjave ali dobroimetja vaše kupljene vozovnice, v kolikor bo to prevoznik omogočil. Za vse podrobnosti in nadaljnje informacije nam pišite na avio-rezervacije@palma.si.

Kaj lahko naredimo v kolikor imamo rezervirano letalsko karto in let še ni odpovedan?

Skrbno dnevno preverjamo statuse letov posameznih letalskih družb, obseg pa je seveda izjemno velik in postopki komunikacije zelo oteženi. O vseh možnostih vas bomo obveščali, lahko pa nam tudi pišete na avio-rezervacije@palma.si.

Imam vplačano zavarovanje rizika odpovedi. Ali riziko odpovedi krije tudi strah pred potovanjem zaradi koronavirusa ali razglašeno epidemijo?

Trenutno nobeno zavarovanje ne krije možnosti odpovedi aranžmaja s povračilom kupnine zaradi strahu pred koronavirusom ali razglašene epidemije

Ali sprejemate nove rezervacije za odhode po 30. juniju 2020? Se lahko že prijavimo?

Seveda. In naj vam zaupamo, da vas je vedno več, ki nam sporočate svoje želje in rezervacije. Veseli bomo vsake nove prijave, ki jo lahko uredite preko naše spletne strani, ali pa nam svoje povpraševanje in želje pošljete na palmizaupam30@palma.si. V sklopu virtualne agencije je del oddelka namenjen novim rezervacijam, na voljo smo vam za vsa vprašanja ali dodatna pojasnila tudi na dežurnem brezplačnem telefonu 082 80 9000.

22.5.2020 .

Hvala za zaupanje pod Palmo

Dragi sopotniki pod Palmo,

iskrena hvala, da nam zaupate. V 30 letih ustvarjanja nepozabnih doživetij je Turistična agencija Palma na prvo mesto vedno postavljala varnost svojih potnikov in zaposlenih. Nikoli nismo organizirali potovanj ali počitnic, kjer ne bi bili popolnoma prepričani v to, da jih lahko izpeljemo varno, kakovostno in v zadovoljstvo gostov. Vedno smo in bomo delovali v vaše dobro, v dobro vaše varnosti, zanesljivosti in udobja.

Še naprej bomo sledili vsem ukrepom naše vlade, sledili priporočilom Ministrstva za zunanje zadeve in Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Prav tako bomo v stalnem kontaktu z našimi partnerji iz posameznih držav.

#palmizaupam30