NAGOVOR direktorja Turistične agencije Palma in predsednika Združenja turističnih agencij Slovenije

Dragi sopotniki pod Palmo,

če kdaj, moramo zdaj skupaj ohraniti SVETLO TOČKO, vsaj v mislih. Vidimo, da nas lahko nekaj popolnoma ustavi in priveže na dom. A vemo, da smo v tem skupaj. Slovenija in svet dihata z več sočutja, sodelovanja in solidarnosti. Vseeno se te dni počutimo negotovo, na koronavirus res nismo bili pripravljeni. Zato je misel na oddih v tem času lahko vsaj drobna svetla točka.

Naj bo vaša svetla točka simbolična ali konkretna, saj ste mnogi svoje počitnice in potovanja rezervirali vnaprej in se jim ne bi radi odpovedali, verjemite, da bomo skupaj premagali te trenutke.

Palmovci v tem času izboljšujemo svojo podporo, prilagajamo vaše rezervacije, zagotavljamo 100 % varnost vseh vplačil, vas spodbujamo k upanju in zaupanju v rezervacije, ki so časovno oddaljene, da ohranjamo pri življenju VAŠE SVETLE TOČKE. Tako si bodo lahko po epidemiji hitreje opomogle in vas hitreje dvignile, saj prav oddih najmočneje prispeva k zmanjšanju stresa in okrepitvi dobrega počutja.

Naš prvi slogan je bil: Palma. In svet se vas dotakne. Nismo si mislili, da bomo 30 let pod Palmo začeli globalno povezani s koronavirusom. A nihče nam ne more vzeti tega, kar nas povezuje že od prej – vseh doživetij in nasmehov, ki so se nas dotaknili, vseh mest in trgov, vseh obal in plaž, vseh vasi na koncu sveta, kjer smo začutili nekaj prvinskega, vseh ritmov in glasov, ki so zavibrirali tja do srca.

Danes naj nam vse te izkušnje pomagajo, da ostanemo pozitivni in mirni. Čeprav smo doma, nas lahko NAŠE SVETLE TOČKE navdajajo s pozitivno energijo. Na potovanjih najbolje spoznamo sebe in hkrati razvijemo močnejši čut za druge. Predvsem pa nas potovanja povezujejo in preprosto osrečujejo. Toliko lepega smo doživeli skupaj in toliko še bomo. Ohranimo skupaj NAŠE SVETLE TOČKE POD PALMO. Vedno in četudi na daljavo nam bodo vlivale optimizem, moč in zdravje.

Direktor Matej Knaus in vaši Palmovci


REZERVACIJA Z ZAUPANJEM POD PALMO

Informacije v zvezi s koronavirusom

Dragi gostje,

skupaj smo se znašli v situaciji, ki je ni bilo moč predvideti. V zadnjih dneh smo priča številnim hitrim spremembam v zvezi s širitvijo koronavirusa in vsi pod Palmo se neizmerno in iskreno trudimo iz ure v uro, da kar najbolje in prioritetno obravnavamo vsako rezervacijo in vsak stik z vami posebej. Vse, ki ste bili na poti, smo do zadnjega trenutka spremljali, vse dokler niste varno prispeli domov. Veliko bi vas moralo na potovanja prav v teh tednih in naša prioriteta je, da zaščitimo vaša vplačana sredstva, zato smo v nenehnih kontaktih z našimi partnerji in ponudniki storitev. Želimo vas pomiriti in vam zagotoviti, da bomo napravili vse, kar je v naši moči, da se bo izteklo v vaše dobro. Seveda pa vas ob enem lepo prosimo za kanček potrpljenja in strpnosti. Iskrena hvala vsem, ki z lepo komunikacijo in prijaznimi sporočili dajete zagon in energijo tudi nam.

Kot v vseh 30 let pod Palmo, sta za nas na prvem mestu vaše dobro počutje in vaša finančna brezskrbnost glede vplačanega denarja.
Razmere zaradi izbruha koronavirusa in razglasitve svetovne pandemije ter epidemije v Sloveniji in mnogih drugih državah so začasno prekinile vaše in naše načrte za počitnice in potovanja. Svet se je začasno zaustavil in s takšno situacijo se doslej še nismo srečali. Iskreno se vam opravičujemo, če z vami ta hip ni v stiku točno vaša svetovalka/svetovalec za oddih, vendar imamo zaradi izrednih ukrepov v tem trenutku na voljo le spletno poslovalnico.
Na delu je ožja ekipa Palmovcev. Odgovori so morda manj osebni in bolj splošni, a vsebujejo vse potrebne ključne umeritve. Vaša svetovalka/svetovalec se bo vključil/-a v komunikacijo takoj, ko bodo izredne razmere končane. Omejena ekipa pod Palmo ima tudi prilagojen delovni čas, vaših vprašanj pa je zelo veliko. Vseh odgovor žal v tem trenutku tudi mi ne vemo, prihaja do nenehnih sprememb in dodatnih ukrepov, zato še enkrat lepo prosimo za malo potrpežljivosti. Strpna komunikacija tudi nam veliko pomeni in iskreno smo hvaležni vsem, ki nas v teh trenutkih podpirate ter pošiljate ptijazna sporočila. Nikakor ne pozabimo, turizem smo ljudje.

Aktualna vprašanja glede vplačanih aranžmajev z odhodi v času epidemije koronavirusa in kasneje:

 
  • Kaj lahko naredim, če imam pri Palmi vplačan aranžma s predvidenim odhodom do 15. 4. 2020 in je organizator paketnega potovanja Palma?

    Za vas bomo organizirali počitnice/potovanja v bolj primernem času in takoj, ko se razmere umirijo. Preusmerili jih bomo na kasnejše termine, ki ji boste lahko sami izbrali, vse tja do 30. 6. 2021, torej se boste lahko odločali za več kot eno celo leto vnaprej, kako razporediti vaše potovalne termine.

  • Kaj lahko naredim, če imam pri Palmi vplačan aranžma s predvidenim odhodom po 15. 4. 2020 in je organizator paketnega potovanja Palma?

    – Če želite svoj aranžma prestaviti že sedaj, vam to seveda omogočamo. Prejeli boste dobroimetje/vrednostnico, ki jo lahko izkoristite za isti aranžma do vključno 31.12. 2021.
    – Če želite svoj aranžma odpovedati že sedaj, vas razumemo. Vašo odpoved bomo obravnavali po odpovedni lestvici Palminih splošnih pogojev, kar pomeni, da zadržimo odstotek po odpovedni lestvici, stroške prijavnine, strošek odpovedi zavarovanja, stroške vizumov, v kolikor smo jih za vas že uredili in podobno. Za razliko vam bomo prav tako izdali dobroimetje/vrednostnico, ki jo boste prav tako lahko izkoristili do vključno 31.12. 2021.
    Vaša vplačana sredstva za potovanja in počitnice pod Palmo so varna. Glede odpovedi vaših počitnic vam svetujemo, da še počakate. Vsekakor zagotavljamo, da bomo pri organizaciji potovanj/počitnic vedno poskrbeli najprej za varnost in udobje. Če je vaša odločitev dokončna in želite svoje potovanje preusmeriti ali odpovedati, nam to sporočite na palmizaupam30@palma.si.

  • Kaj lahko naredim, če imam pri Palmi vplačan aranžma in je organizator aranžmaja drugo podjetje?

    Za vse aranžmaje, kjer nastopamo kot posrednik, še vedno velja, da vas bomo sproti obveščali o njihovem statusu. Pričakovati je namreč, da bodo tudi drugi organizatorji v EU ter drugi ponudniki storitev izven Slovenije v prihodnjih dneh ravnali tako, kot so do sedaj ravnale mnoge letalske družbe, ladjarji in organizatorji turističnih storitev v Italiji, na Nizozemskem ter v Švici, ki so izdali dobroimetja in tako zaščitili vaš interes. Nekateri organizatorji potovanj so sprejeli tudi izredne ukrepe in do določenega datuma nudijo brezplačno prestavitev termina ali zamenjavo vašega aranžmaja za drug aranžma. Ker se stanje nenehno spreminja, vas prosimo, da vaš zahtevek posredujete palmizaupam30@palma.si, da ga lahko posredujemo odgovornemu organizatorju.

  • Kaj lahko naredim s kupljeno letalsko vozovnico, ki je bila je bila izdana za obdobje epidemije in je sedaj preklicana, let odpovedan, potovanje onemogočeno?

    Tako kot do sedaj, bomo tudi tokrat skrbno preverili stanje in možnosti glede zamenjave ali dobroimetja vaše kupljene vozovnice, v kolikor bo to prevoznik omogočil. Za vse podrobnosti in nadaljnje informacije, nam pišite na avio-rezervacije@palma.si.

  • Imam vplačano zavarovanje rizika odpovedi. Ali riziko odpovedi krije tudi strah pred potovanjem zaradi koronavirusa?

    Trenutno nobeno zavarovanje ne krije možnost odpovedi aranžmaja, s povračilom kupnine zaradi strahu pred koronavirusom.



HVALA ZA ZAUPANJE POD PALMO

Dragi sopotniki pod Palmo,

iskrena hvala, da nam zaupate. V 30 letih ustvarjanja nepozabnih doživetij je Turistična agencija Palma na prvo mesto vedno postavljala varnost svojih potnikov in zaposlenih. Nikoli nismo organizirali potovanj ali počitnic, kjer ne bi bili popolnoma prepričani v to, da jih lahko izpeljemo varno, kakovostno in v zadovoljstvo gostov. Vedno smo in bomo delovali v vaše dobro, v dobro vaše varnosti, zanesljivosti in udobja.

Še naprej bomo sledili vsem ukrepom naše vlade, sledili priporočilom Ministrstva za zunanje zadeve in Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Prav tako bomo v stalnem kontaktu z našimi partnerji iz posameznih držav.

#palmizaupam30